Podróże z Lidlem, już nie tylko kulinarne

18:00




Na rynku turystycznym pojawił się nowy gracz. Co prawda nie jest on organizatorem imprez, ale może zrobić trochę szumu. Tak właściwie już robi. Od 12 lipca kiedy ruszył z działalnością i zaczęła funkcjonować jego strona internetowa, niemal na każdym portalu branżowym i nie tylko jest o nich głośnio. O kim tak właściwie mowa? Jak możecie zauważyć na powyższym zdjęciu o marce Lidl, która postanowiła rozwinąć skrzydła poszerzając swoją ofertę o podróże. 

Dla mnie jako konsumenta trochę się to gryzie z podstawową działalnością Lidl, ale ponoć w Europie już to funkcjonuje i nawet dość prężnie, dlatego również na nasz rynek postanowiono to wprowadzić.


I co? Teraz podczas zakupów bułek i mleka na śniadanie możemy przy okazji kupić wakacje dla rodziny? Na całe szczęście nie. Lidl mocno promuje swój nowy produkt w sklepach stacjonarnych, w każdym z nich znalazło się miejsce na ekspozycję zachęcającą do odwiedzenia strony, a także katalogi które ponoć mają się pojawiać co dwa tygodnie. 


Pierwszy katalog aktualnie dostępny w sklepach będzie aktualny do 08 października. Więc już coś mi tu nie pasuje, ale ok na stronie jest informacja, że kolejny będzie 25 września, więc zobaczymy jak to będzie. Katalog ma 36 stron, bardziej przypomina broszurkę reklamową czy gazetkę niż typowy katalog, ale ważne że w ogóle jest przy dzisiejszym odchodzeniu od katalogów w wersji papierowej. Znaleźć w nim można zarówno ofertę wyjazdów zagranicznych, jak również tych bliższych do różnych zakątków Polski. Są to propozycje z dojazdem własnym, a także z przelotem w cenie. Szeroki wachlarz wyjazdów Lidl zawdzięcza współpracy z 4 organizatorami w tym z jednym z liderów na Polskim rynku firmą Rainbow Tours. 


Chcąc dokonać zakupu wymarzonego wyjazdu trzeba zajrzeć na stronę internetową lub zadzwonić na infolinię. Strona na początku wydaje się czytelna i łatwa w obsłudze, dzięki niej możemy szybko wyszukać to co nas interesuje. Jednak jak przychodzi co do czego i chcemy dokonać rezerwacji już pojawiają się schody. Nie znamy godzin lotu, w wybranym przeze mnie przykładzie pojawiły się 3 różne ceny, a tak właściwie nie wiadomo co odróżnia tą ofertę. Nie do końca to do mnie przemawia. 

Jeśli chodzi natomiast o infolinie. Pokusiłam się o wykonanie telefonu do Lidl Podróże. Na wstępie miła konsultantka zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że jestem zainteresowana wyjazdem na przełomie września i października, spytałam czy jest w ofercie Zakynthos. Jak się okazało konsultantka nie znała portfolio i musiała sprawdzić czy jest w ofercie takie miejsce. Ok. Po krótkiej chwili potwierdziła, że może zaproponować wakacje na Zakynthos i dalej szukała propozycji dla mnie. Trochę mnie to zdziwiło, bo tak naprawdę nie przeprowadziła, żadnego badania potrzeb. Tak naprawdę poza tym, że kiedy i gdzie chce jechać nie znała moich oczekiwań. Koniec końców zaproponowała mi 2 gwiazdkowy hotel. Lidl jeśli chcesz coś znaczyć na rynku turystycznym to  zainwestuj w konsultantów z prawdziwego zdarzenia. Przy takich osobach z którą miałam okazję rozmawiać daleko nie pociągniesz. 

Ciekawa jestem jak Lidl Podróże będzie sobie radził na polskim rynku turystycznym. Z zaciekawieniem będę przyglądała się ich poczynaniom. Moje sugestie to lekka modyfikacja panelu do finalizacji zamówienia i przeszkolenie konsultantów. Marka Lidl jest wszystkim znana, dzięki temu Lidl Podróże może szybko zagościć w domach wielu polaków. 

A Wy co sądzicie o nowej odsłonie Lidla?

Podobne posty

8 komentarze

  1. Ciekawe, nie słyszałam o tym. Może jak wdrożą ten pomysł to się rozkręcą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że taką działalność podejmuje Lidl. Rozszerzanie działalności, p[oszukiwanie nowych obszarów działania, to tylko dobrze świadczy o firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym, ale wątpię, żeby w Polsce to zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam zupełnie o tej nowej odsłonie Lidla. Bardzo jestem ciekawa, jaki poziom usług oferują.

    OdpowiedzUsuń
  5. też mnie to ciekawi i jestem ciekawa jak to będzie wyglądać cenowo i organizacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to nie przekonuje, ale mnie żadne biuro podróży nie przekonuje. Z biurem podróży jechałam raz do Paryża i wiem, że to nie dla mnie, kolejne wycieczki po Europie były na własną rękę, i samolotem, i samochodem. W Polsce to już w ogóle nie ma problemu, trochę trzeba poszukać w necie i za niewielkie pieniądze można znaleźć super luksusowe apartamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa sprawa, prawdę mówiąc nie słyszałam o tym. Musiałam nie zwrócić uwagi bo nawet dzisiaj byłam na zakupach w Lidlu. Ale przyznam że jednak nie ufalabym takim wycieczkom

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się z Twoich odwiedzin w naszym małym wirtualnym świecie.
Mamy nadzieję, że spodobało Ci się to co w nim znalazłeś.
Zachęcamy do dyskusji w komentarzach pod postem.
Każda wypowiedź jest dla nas bardzo cenna.
Życzymy Ci udanego dnia pełnego uśmiechu :)